I am writing to complain about

Mi a lényege egy panaszlevélnek? Hibás termék vásárlása sajnos mindennapi szituáció lehet, ezért hasznos lehet ha tudjuk hogyan lehet panaszt tenni és az igazunkat orvosolni. Nekem például már volt olyan, hogy az Amazon rossz könyveket küldött ki. Az angol nyelvvizsgán, illetve ha udvariasak akarunk lenni az életben, először is felvázoljuk, hogy miért írunk. Már az első sorban megemlítjük, hogy panasszal szeretnénk élni. A következő bekezdésben leírjuk a körülményeket, hogy mit szerettünk volna és ehelyett mit kaptunk (miben és miért hibás a termék). Az utolsó bekezdésben pedig előállhatunk egy javaslattal vagy kéréssel, hogy hogyan oldódjon meg a problémánk. A nyelvvizsgán persze mindig vezetett szituációk vannak. Példának visszatérve az én Amazon.com-os rosszul kiküldött áru panaszomhoz, lehet a szituáció valami ilyesmi:

You ordered Harry Potter and the Chamber of Secrets on shopontheweb.com

You received it in 6 days and not in the promised 3 days

The book you received was Harry Potter and the Prisoner of Azkabar, not the one you ordered.

Make a complaint letter in which you explain the situation, tell them why it caused you a lot of inconvenience and ask for a solution.

Your letter should be about 150-200 words.

Now write your complaint letter and finally but not the least have fun!

Books complaint.pdf

Címkék: panaszlevél